aboutchatlinksarchives


2013. április 18., csütörtök
Sorry, sorry but... @ 10:35

Hey,

Nos... most jön egy kis magyarázkodásos szöveg, hisz van miért. Tudom, hogy páran olvassátok a blogot és a ficciket épp ezért is ez a bejegyzés azoknak szól.

Tudom jól mostanában nem raktam fel új részt de ennek számos oka van. Először is kezdeném a tánccal. Mivel táncolok ráadásul két csoportban így örülök ha levegőt tudok venni két edzés között. Ebben a hónapban csupán hat fellépésem és versenyem lesz/volt. Tényleg nagyon nehéz összehangolni mindent rendesen, mellette meg még tanulni és ezeken kívül is járok futni, edzek, ott a suli, család, barátok stb.. Most hétvégén is megyünk Szerbiába versenyezni de közben az edzések hetente többször vannak. Na és akkor még az a hülye suli... mindegy. A lényeg! Én közben úgyan úgy próbálom írogatni a részeket csak hát nem megy olyan könnyen, lassan haladok vele. Most ugye a Luhanosat is elkezdtem azt a héten talán fogom tudni hozni, de a Zelosat csak jövő hétre tudom ígérni. Bízok benne akik eddig rendszeresen jártak hozzám azok nem pártoltak el tőlem és fel-fel nézegetnek. Ígérem igyekezni fogok, hisz a múlt hónapban több mint 2000 volt a látogatottság amit NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK. Annyira meglepődtem látnotok kellet volna XDD...Nagyba jövök fel és akkor DIRR, látogatottság 2000 :O wtf.... Ez erőt adott, szóval várjatok még egy picit kis olvasóim legyetek türelemmel mert én nem akarom, hogy elpártoljatok tőlem és a blogomtól.

Ennyi lett volna... köszönöm annak aki elolvasta *-*
JAH
KOMMENTELJETEK NEKEM SOKAT, IMÁDOM HA IRTOK. Lehet én nem írok vissza rögtön de mindig látom, hogy írtok és asdfghrdkutzfilgéozhu görcsöt kapok annyira örülök neki.

Legyetek jók, és vigyázzatok magatokra :33 <3

about
welcome yeogin black, black paradise.


hi,hi~ my name is Gain and i think koreans are beautiful. *o*

"No pain, no gain, Just hold it in. No rain, no rainbow. No hurricane, tornado can ever stop me. Because the sky looks the biggest when your back is on the ground."
create &inspire.