aboutchatlinksarchives


2012. július 16., hétfő
Just a dream 14. @ 18:25


Reggel fájdalmamra keltem. Borzasztóan sajgott a derekam, gondoltam biztos elaludtam, hisz megerőltetve nem volt más baja nem lehet. Ki akartam kelni az ágyból de valami megakadályozott. Egy kéz, ami hasamon pihent. Oldalra fordultam és csak egy nagy kupac takarót találtam ami alatt Zelo aludt. Hát persze, hisz tegnap este itt aludtam. Kicsit lehúztam róla a takarót, óvatosan nehogy felkeltsem. Hason feküdt és jobb kezével még mindig karolt. Mikor megláttam édes arcát akaratlanul is elnevettem magam. Olyan furcsa, hogy egy idősek vagyunk, ő mégis olyan jól néz ki. Végigmértem ívelt nyakát, majd furcsállva vettem észre, hogy nem látok rajta semmilyen póló részt. Számra haraptam, rá néztem. Meg sem moccant mélyen aludt így gondoltam kihasználom az alkalmat. Lassú mozdulattal gyűrögettem le róla a takarót és tényleg nem volt rajta póló. Este eléggé meleg volt, biztos levette. Háta íve irigylésre méltó volt. Izmos mégis vékony. Karjain meglátszik a sok edzés nyoma. Lapockája viszont kiállt ami mégis eszméletlenül szexi volt. Fehér bőre csak úgy csillogott a kora reggeli halvány napsugarak által. Meg akartam simítani, hozzá akartam érni, de biztos felébredne. Teljesen bele merültem a látványba.

- Nem vagy egy kicsit perverz? - szólalt meg Zelo mozdulatlanul csukott szemmel amitől én ijedtemben szinte felsikítottam.
- Én ... nem... vagyis... nem tudtál volna még aludni egy kicsit? - förmedek rá majd magamra húzom szégyenlősen a paplant. Ez olyan ciki. Igaza van, perverz vagyok. Hisz végigstíröltem.
- Csak nem tetszett amit láttál? - kapja le rólam a takarómat hirtelen majd egyik lábát átemeli hasam felett és óvatosan rám terpeszkedik, vagyis rám ül. Most már előröl is szemügyre vehettem felső testét. Mellkasa megfeszült és kulcscsontja igazán férfias volt. Hasa lapos kissé kockás, medence csontja pedig kiáll, amit én imádok egy fiún. Egyszerűen tökéletes.
- Mi tetszett volna rajta? Majd talán ha izom is lesz rajta akkor értesíts Zelo. - húzóm végig ujjamat hasán. Már rájöttem, hogy ha a szájába harap akkor nagyon tetszik neki amit csinálok. Most is ez történt.
- Ez csúnya kijelentés volt. - villantotta elő perverz mosolyát. - Tudod, hogy most megfizetsz ugye? - hajolt elém fejével.
- Állok elébe. - mosolyodok el. Mind a két kezét arcomra rakja, majd egyre közelít szájával. Szemem lehunyom  és várom finom ajkait. De semmi. Kinyitom szemem, hogy megnézzem Zelo miért nem fejezi be amit elkezdett, de ő csak néz. Igaz pár centi választ el minket egymástól de ő meg se moccan.
- Mi a baj? - kérdezem tőle nagyokat pislogva.
- Ma vissza fogom magam. - sóhajtott majd fejét mellkasomra tette. Nem értem.
- Mi?.. Mert? Mivan??? - förmedek rá. Miért kéne magát vissza fognia? Ez azt jelenti, hogy ma szinte hozzám sem fog érni?
- Ez lesz a büntetésed az előbbiért! - száll le rólam majd arrébb ugrándozik és kiszalad a szobából. Miután felszedtem az állam a földről utána mentem. Hát legyen, kihívás elfogadva.
- Rendben! Úgyis megtörsz! Mindet elkövetek, hogy megtörjelek. - toporzékolok előtte a konyhában. Zelo a konyhapultnak támaszkodik épp.
- Hidd el, hogy te hamarabb fogsz. De ha te is, akkor én is bevetek mindent. Szóval... ha most megbocsátasz elmegyek letusolni. - miután mondata elhagyta a száját megindult felém vigyorogva.
- Nem tartasz velem Gain? - csupasz felső testével közbe egyre jött felém, míg kénytelen voltam megállni, a konyha asztal miatt, aminek neki taszított. Nem sok kellet volna ahhoz, hogy magamhoz húzzam, hisz irtó szexi volt...de nem! Ha ő így játszik akkor én sem fogom vissza magam.
- Kihagyom. - tolom el magamtól. - De először megyek én tusolni. Tudod... nagyon melegem van. - hátat fordítottam neki és elindultam a fürdő felé. Mivel bennem volt a győzni akarás és, hogy igenis megtudom állni Zelo közelségét olyat tettem amit normál esetben nem tennék. Lassan levettem pólómat, mind ezt neki háttal. A ruhadarab levétele után rá néztem Zelora, ki tátott szájjal nézett. Önkényesen elmosolyodtam és tovább mentem a fürdő felé, melltartóban.
- Nem éri. Ilyet nem csinálhatsz. - ragadott meg hátulról kezét összekulcsolva derekamon. A hideg is kirázott mikor testét megéreztem enyémen.
- Akkor én nyertem szerintem. - lassan megfordultam. Még mindig karjai közt tartott, így én átkaroltam felül nyakát. - Mi a jutalmam?
- Mit szeretnél jutalmul? - fúrta fejét nyakamhoz. Egyre jobban szorított magához. Éreztem, hogy lassan elveszítem az akarat erőm.
- Téged. - kijelentésem mind a kettőnket meglepett. Én zavarba jöttem ő pedig ugyan olyan zavart fejjel nézett szemembe.
- Akkor csókolj meg. - szegezte felém angyali tekintetét. Ez még jobban hanyatt dobott. Túl zavarba ejtő ilyet kimondani. Pedig... csináltunk már elég zavarba ejtő dolgot de ez akkor is más, hisz azt nem mondtuk ki.
- Most? - kénytelen voltam valamilyen hülye kérdést feltenni amivel elterelem a figyelmét. De nem jött össze.
- Hát nem majd két hét múlva, bolond. Nem vetted még eddig észre? - enged el majd ugyan oda visszatámaszkodik ahol néhány perccel ezelőtt állt. Tippem sincs mire célozhat. Mit nem vettem észre?
- Ugyan mit kellet volna? - fordulok pontosan vele szembe.
- Eddig... mindig én kezdeményeztem a csókunkat. Ne érts félre nem mintha nem élvezném, csak...szeretném ha te is... - vakarja meg fejét. De ha jobban bele gondolok, igaza van. Erre sosem gondoltam. Nem tudtam, hogy neki ez fontos. Nem valltunk még be egymásnak semmit hivatalosan, az igaz, de éreztetnem kell vele, hogy mit is érzek iránta. Bár még én sem tudom pontosan.
- Mindegy. Ne foglalkozz vele. - legyintet egyet és megindult, de én megakadályoztam. Elé álltam, mind a két kezét megfogtam, ujjaink ismét egymásba fonódtak.
- Szóval... szeretnéd ha megcsókolnálak? - fejem tiszta vörös volt, kezét csak úgy szorítottam. Rá nézni sem mertem, mellkasával szemeztem inkább.
- Még egy pár ilyen hülye kérdésed lesz, és én esküszöm, hogy kiteszlek az ajtón. - nevetett fel én viszont rászorítottam kezére amire ő abba hagyta a nevetést. Látta mennyire zavarba ejtő ez nekem. Még sem hagyta annyiban.
- Igen. Nagyon szeretném Gain. - emelte meg a fejem államnál fogva. A szívem úgy kalapált, hogy már attól féltem Zelo meghallja mennyire hangosan dobog, a hasam remegett lábaimmal egyetemben. Mélyen sötét barna csillogó szemeibe néztem, majd tekintetem levándorolt ajkaihoz. Sose figyeltem még meg ennyire közelről. Mindig mikor tudtam, hogy megcsókol pár másodperccel előtte behunytam a szemem. Ajkai vonzóak voltak, gyönyörűek és teltek. Mivel tudtam milyen finom csókja, ezzel a tudattal szántam rá magam, hogy immáron én csókoljak bele szájába. Amint láttam, hogy becsukja szemét tudtam, hogy készen állok.

~~ZELO POW~~
Hát tényleg megteszi. Azt hittem kelleni fog még neki idő, hogy ő kezdeményezzen felém így, hisz mégis csak ő a lány, de nem. Olyan édes volt, hogy ennyire zavarban van. Már alig vártam, hogy megcsókoljon. Teljesen más ha ő csókol meg engem, nem én őt. Szépen lassan lecsukódtak szemeim, tudatván vele, hogy én készen állok. Szája már hozzáért ért az enyémhez, beleborzongtam. És ekkora hatalmas hanggal megszólalt a kapucsengő. Gain elugrott mellőlem úgy megijedt, én csak megrezzentem. Nem tudtam felfogni, miért pont most kellet megszólalnia a kapucsengőnek.
- Nem....nem veszed fel? - kérdezi Gain teljesen megrémülve.
- Minek? Bárki is az elküldöm a francba. - sóhajtók egy nagyot majd elindulok a csengő felé.
- Ki az? - kérdezem bele bunkón.
- De jó kedved van. Kinyitnád végre nekünk az ajtót tökfej? - szól bele Youngjae. Nem mostanra számítottam, hogy jönnek. Még tegnap délben küldtem el őket, valahova had legyek kettesben Gainnal, és úgy beszéltük meg hogy kettőre jönnek. Nem 11-re.
- Muszáj? - sóhajtok.
- Igen! - jelenti ki felháborodva, majd leteszi.
- Haza jöttek a fiuk? - terem a hátam mögé Gain teljesen felöltözve már a cipő is a lábán volt.
- Aha. De nem kell elmenned. Maradj még. Úgyis mindig rólad kérdeznek. - bújok hozzá.
- Megvárom míg feljönnek de aztán.....inkább jobb lesz ha megyek. - ölel vissza, de el is ereszt hamar. Túl hamar.
- Baj van? - nézek rá, aki erre elfordul. Semmi válasz nélkül bemegy a szobába. Épp megindulnék utána, mikor kijön a pólómmal a kezében.
- Csak öltözz fel. Még a végén rosszra gondolnak a többiek. - nyomja kezembe a ruhadarabot mosollyal az arcán.
- Had gondoljanak. - vonok vállat és sunyin vissza mosolygok.
- Junhong! - kiabál rám, majd rácsap a hasamra.
- Jó, jó, jó veszem. - indulok meg az ajtó felé, hogy beengedjem a srácokat.
- Hali. - köszönök kissé közömbösen, mégis normálisabban mint az élőbb beszéltem velük.
- Jó reggelt. - köszön vissza Himchan vadvigyorral a képén. Csak hárman jöttek Himchan, Jongup és Youngjae. Mind nagy szatyrokkal, bevásárolni voltak.
- Többiek? - kérdezem Youngjae-t majd kiveszem kezéből a cuccokat, hogy segítsek.
- Még vásárolnak. - szól utánam.
- Ma még holnap szabad napunknak van ők meg még nem akartak haza jönni. - mondja Jongup.
- Sziasztok. - köszön nekik vakító mosollyal Gain.
- Jaj, szia. Azt hittük már haza mentél. - simizi meg Himchan a fejét, majd rám néz.
- Ugye nem zavartunk meg semmit? - krákog Jongup, és egyszerre mind a hárman rám néznek.
- Dehooogyis! Ugyan már! Tökéletes volt az időzítés - jelentem ki hatalmas erőltetett vidám képpel. Szinte lesütött már róla az ironikusság. - Had segítsek kipakolni Oppa. - veszi ki Gain Jongup kezéből a táskákat, hogy megtörje a kissé kínos hangulatot.- Igazán nem szükséges, megoldjuk, köszi. Azért aranyos tőled. - válaszol vissza neki kedvesen. - Hát...akkor én megyek is. - venné a táskáját, de Himchan megakadályozza. Én talán jobban meghökkentem mint Gain. - Gyere elkél a segítség. Ne menj még. - vezeti be a konyhába. Tudom mit akar, de csinálhatná finomabban is. Inkább nem szólok semmit csak civakodás lenne belőle. - Úgy tudjuk gyakornok vagy a Cube-nál, és Zelo azt mesélte igazán tehetséges vagy. - somfordál oda mellé Youngjae a konyhapulthoz. Én ott maradtam egyedül az asztalnál, pakolom ki a cuccokat. Jongup leült enni Himchan pedig épp a hűtőbe rakja az oda való holmikat. - Hazudott. - nevet fel. - Nem vagyok én tehetséges. Csak szeretek táncolni. - Ilyenekbe nem szokott hazudni. Igaz Zelo? - néznek rám mindannyian de én csak egy bólintással válaszolok. Csend lett, de a fiuk elkezdtek egymással beszélgetni, így megszűnt az a kínos aura, amit én idéztem elő. - Gondolom ez a szekrénybe való. Felteszed légyszíves? - nyújtsa oda felém Gain a chipseket. Rá pillantottam, mire ő rám mosolygott és akaratlanul is de vissza mosolyogtam neki. A fiúk előtt nem fogunk nyáladzani, de az előbbi cselekvésem eléggé mogorvára sikeredett, így tudatni akartam vele, hogy nincs semmi bajom, hisz tudom, hogy azért jött ide hozzám. A chipseket úgy vettem, el hogy közben végig simítottam kezén amire ő felkuncogott.- Mikor fogod megmutatni nekünk, hogy táncolsz? - huppan oda Himchan, szándékosan megzavarva minket.
- Soha. - köhögök bele szavamba majd felteszem a kaját a szekrénybe.
- Mondtál valamit maknae? - szegezi felém flegma tekintetét. Tudom jól, hogy értette mit mondtam, de inkább hagyom is.
- Nézd már! Koktélparadicsom! - teszem úgy mintha nem halottam volna kérdését, majd forgatom kezemben a kedvenc ételem.
- Bolond. - lök meg óvatosan Gain.

Körülbelül még egy óráig volt velünk otthon Gain. Sokat segített viszont a fiúk le sem szakadtak róla. Irtó kedves volt velük, pedig én már elküldtem volna őket a francba. De inkább meghagytam magamnak a gonosz kis gondolataim. Tartotta bennem a lelket a "velem úgyis többet van" mondatom.
Miután elment elkezdtünk tévézni a srácokkal. Vártam mikor teszik szóvá, hogy volt-e valami este, de nem. Semmi. Jobb is. Bár nincs titkolni valóm, nekik elmondanám. Így is nekik mesélek mindig Gainról. Na meg tudom, hogy érdekli őket a téma, de mégis furcsálltam. Viszont hamar, más gondolatok lettek úrra rajtam. A megzavart csókunk. Annyira kevés kellet volna hozzá. Most, hogy vissza gondolok Gain olyan furcsán köszönt el. Tőlem külön el sem köszönt, csak egy sziasztok-kal letudta az egészet, pedig általában vagy puszit vagy ölelést kapok, de ez most kimaradt. Megharagudott volna? Szóltam olyasmit amiért kellene haragudnia? Én nem emlékszek semmire ilyesmire.

Gain... ugye nem ijedtél meg az egyre jobbam mélyülődő kapcsolatunktól?

Címkék:


about
welcome yeogin black, black paradise.


hi,hi~ my name is Gain and i think koreans are beautiful. *o*

"No pain, no gain, Just hold it in. No rain, no rainbow. No hurricane, tornado can ever stop me. Because the sky looks the biggest when your back is on the ground."
create &inspire.